סגן השר אבוטבול: "קורא לכולם להצטרף לצד המנצח"

המהדורה המרכזית No Comments on סגן השר אבוטבול: "קורא לכולם להצטרף לצד המנצח"

הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: ח"כ וסגן שר החקלאות משה אבוטבול, מועמד ש"ס ואגודת ישראל לראשות העיר בית שמש, מתראיין לראשונה מחתימת ההסכם עם אגודת ישראל ופותח הכל: "תמיד אמרו לי בצורה הכי ברורה שהם תומכים בי, וזה סתם נסחב ולקח זמן. קיבלתי את תמיכת אגודת ישראל ולא את חלקה. יש בתוכה חלקים שנקראים בשמות אחרים". "אני קורא לכולם להצטרף ולתמוך בנו לראשות. זה אולי יכפר על מה שנעשה בפעם האחרונה בעיר כאשר לא נשמעו לדעת תורה"

צילום: אתר הכנסת
21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר החקלאות משה אבוטבול, מועמד לראשות העיר בבית שמש, מתראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ומגיב לראשונה לחתימת ההסכם עם אגודת ישראל: "תמיד אמרו לי בצורה הכי ברורה שהם תומכים בי, וזה סתם נסחב ולקח זמן. לפני שבוע קרא האדמו"ר מויזניץ לרבני הקהילות בעיר ואמר שהוא מבקש לפרסם את תמיכתו במועמדותי. הרבי מויזניץ ביקש לגייס תמיכה נוספת בנו, אבל העניינים התגלגלו. אני קיבלתי את תמיכת אגודת ישראל ולא את חלקה. יש בתוכה חלקים שנקראים בשמות אחרים".

אבוטבול סיפר: "כאשר דרעי קרא לי וביקש שאחזור לבית שמש, לא התלהבתי. הכיוון שלי היה הפעילות במישור הארצי, במשרד החקלאות הספקתי לפעול הרבה. אבל אצלנו יש מועצת החכמים ודעת תורה ואני כפוף להחלטתם. כולם יודעים שש"ס היא המפלגה הגדולה ביותר בבית שמש. אך טבעי הוא שנציב אלטרנטיבה שלטונית. אף פעם לא התחייבתי שלא אתמודד שוב. היה נחמד אם שאר המפלגות החרדיות היו מבינים את זה ומסירים את שאר המועמדים. הייתי מקבל אותם בשמחה. הטענה שמצביעי ש"ס תומכים במועמדים אחרים בבחירות המקומיות היא לא נכונה. יש תהליך הפוך. האדם רוצה לדעת שהוא בוחר באדם שהוא מכיר וסומך עליו".

לדבריו: "אני מודה באשמה שזכיתי להוביל את הקמת השכונות החדשות בכהונתי בראשות העיר, בעוד פחות מחודש אבחר שוב ואפעל למען בתי הכנסת ומבני הציבור בשכונות אלו. כל קהילה מוכחת שתציג את מספר המשפחות שלה – תקבל את ההקצאה המגיעה לה. יש גם סיעות קטנות וקהילות שלא מיוצגות עד כה במועצה שמצפות לאור ירוק ממני להצרף, אבל אני מעדיף למצות קודם את המו"מ עם השותפים הקבועים שלנו. כולם רוצים להצטרף לצד המנצח".

אבוטבול הוסיף ואמר: "אני במשא ומתן מתקדם גם עם הליכוד והם צריכים לאשר את ההסכם במרכז הליכוד. אני קורא לכולם להצטרף ולתמוך בנו לראשות. זה אולי יכפר על מה שנעשה בפעם האחרונה בעיר כאשר לא נשמעו לדעת תורה".

האזינו



0 תגובות